מדריך משכנתא,השוואת משכנתאות

משכנתא

מדריך משכנתא,השוואת משכנתאות
Home » בלוג » כל מה שרציתם לדעת על זכאות להטבות במשכנתא

כל מה שרציתם לדעת על זכאות להטבות במשכנתא

אחרי שנים שבהן גרתם בדירות שכורות הבנתם שעכשיו זה הרגע לעשות את הצעד הבא? אומנם לקנות דירה זה משהו שמבהיל אתכם, בגלל הסכום הגדול, אך ברור לכם שלדחות את הצעד זה לא כדאי? אם כך, ברור שאתם צודקים. מה שכן, רגע לפני שאתם נלחצים, חשוב שתדעו שיכול להיות שמגיעות גם לכם הטבות. זכאות למשכנתא זה משהו שצריך לבדוק לפני הכול בהתאם להכנסות שלכם ובהתאם להון העצמי שתביאו איתכם. עם זאת, חשוב מאוד לזכור שיש לא מעט קבוצות של אנשים שמגיעות להם הטבות במשכנתא. לכן בהחלט כדאי שתבדקו אם גם אתם באופן אישי נכנסים לאחת מאותן הקטגוריות. מדובר על הבדל משמעותי בסכום הסופי שתשלמו ולכן יש טעם לבדוק זאת לעומק.

איך קובעים למי מגיעה הטבה?

אומנם קשה למצוא משכנתא זולה, אך בפועל, יש אנשים שיזכו להטבות שונות. חשוב לדעת שגובה הסיוע שתוכלו לקבל נקבע בשיטת ניקוד. בפועל אנחנו רואים שככל שהניקוד שתצברו יהיה גבוה יותר, כך גם סכום המשכנתא שתוכלו לקבל יהיה יותר גבוה. מי שהצליח לצבור 599 נקודות ומעלה, בהתאם לתנאים ולחוקים הברורים, יהיה זכאי להטבה. בבואנו לדבר על קבוצות שונות של אנשים שזכאים להטבות במשכנתא, אנחנו רואים שיש לא מעט כאלה. למשל, עולים חדשים תמיד יקבלו הטבות במשכנתא וכך קורה גם לגבי אנשים ששירתו שירות צבאי מלא. יש משמעות גם לגיל שבו אנחנו מבקשים לקחת משכנתא, שכן זה גם יכול להיות נתון שישפיע על הסכום שנקבל מהבנק. בנוסף, תא משפחתי עם הורה פעיל אחד יקבל לרוב הטבה משמעותית במסלולי משכנתא שונים. אנשים שסובלים מנכויות ברמות שונות יוכלו גם הם לקבל לא פעם הטבות במשכנתא. מה שכן חשוב לזכור, זה שאפילו אם אנחנו מקבלים אחוז משמעותי מאוד מעלות הכנס כמשכנתא, עדיין מדובר כמובן על סכום שצריך להחזיר. לכן יש לעשות את החישוב המפורט כדי להבטיח שתוכלו לעמוד בהחזרים.

משכנתא לצעירים

עוד קבוצה שהרבה פעמים נהנית מהטבות בכל מה שקשור למשכנתא, זו קבוצת הצעירים. יש היום משכנתא לזוגות צעירים שיכולה להתאים למצבם. כלומר, מצד אחד מדובר על אנשים שיוכלו לפרוס את ההלוואה על פני תקופה ארוכה יותר, אך מצד שני, מדובר על אנשים שלרוב אין להם סכום התחלתי גבוה. לכן חשוב תמיד לבדוק את תנאי המשכנתא שאתם לוקחים ולראות שהם באמת מתאימים למצב האישי שלכם. בנוסף, לא אחת קורה שאנשים לא לגמרי יודעים מה מגיע להם ומה אומר החוק. לכן חשוב להתייעץ עם מי שמגיע עם ידע וניסיון, שכן אנשי מקצוע כאלה יוכלו להבהיר לכם מה באמת יתאים למצבכם. לקחת משכנתא זו תמיד התחייבות כלכלית גדולה אך אם כבר קיבלתם את ההחלטה לקנות דירה, חבל לדחות את העניין.

אנא מלא את פרטיך לשם קבלת סיוע ומידע מנציג מומחה למשכנתאות

אנא מלא את פרטיך לשם קבלת סיוע ומידע מנציג מומחה למשכנתאות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לביטוח משכנתא

בשליחת הודעה אני מאשר שקראתי ואישרתי את תנאי השימוש ואני מאשר קבלת הצעות ודיוור.

אנא מלא את פרטיך לשם קבלת סיוע ומידע מנציג מומחה למשכנתאות

פנייתך התקבלה. יועץ משכנתאות יחזור אליך בהקדם.
רוצה לקבל הצעה משתלמת לביטוח משכנתא?

השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית
לביטוח משכנתא מסוכן או חברת ביטוח למשכנתאות