מדריך משכנתא,השוואת משכנתאות

משכנתא

מדריך משכנתא,השוואת משכנתאות
Home » בנק מזרחי למשכנתאות

בנק מזרחי למשכנתאות

בנק המזרחי נוסד על ידי תנועת המזרחי בשנת 1923. המטרה שלו היא להעניק סיוע כספי ולהפוך למכשיר פיננסי עבור כל מי שהשתייכו להסתדרות המזרחי. במקביל הוא היא אמור להפוך לבנק לאומי ציבורי עבור כלל היישוב. כיום כמעט מאה שנה אחרי, מדובר בבנק יציב וחזק שהחלק העוסק בו בתחום המשכנתאות הפך לחלק משמעותי ביותר. אז איך הפך בנק מזרחי למשכנתאות לבנק עם שם אחר, ומהו השם הזה? הנה כל הפרטים.

כשהמדינה מוכרת אחזקות

לפעמים דווקא ממצבים קשים נוצרים רגעים טובים יותר. הנה דוגמה, בנק מזרחי טפחות עבר לא מעט תהפוכות ושינויים לאורך השנים למן הקמתו בשנת 1923. בשנת 1969 הוא התמזג עם בנק הפועל המזרחי וכך נוצר בנק המזרחי המאוחד. כמה שנים מאוחר יותר הולאמו הבנקים ב-1983 בעקבות משבר וויסות מניות הבנקים והבנק עבר לבעלותה של המדינה.

לכשהחלה המדינה למכור את אחזקותיה בשנת 1995 נרכש הבנק על ידי קבוצה בהנהגתם של האחים עופר ומשפחת וורטהיים, אלו רכשו את השליטה בבנק ושומרים עליה עד היום, יתרה מכך הם אף הגדילו את אחזקותיהם. אז איך הופך בנק מזרחי למשכנתאות לבנק מזרחי טפחות? הנה המשך העלילה.

התמזגות בנק מזרחי למשכנתאות עם בנק טפחות

בשנת 2005 החליט בנק מזרחי להתמזג עם בנק טפחות למשכנתאות שהיה בבעלות הקבוצה זה מכבר. מהמיזוג הזה נוצר בנק מזרחי טפחות. המיזוג הזה, יחד עם התמזגותו של בנק אדנים למשכנתאות, הפך את בנק מזרחי למשכנתאות לבנק הרביעי בגודלו במערכת הפיננסית בישראל.

אומנם הבנק מציג מגוון שירותים הפונים הן לשוק הפרטי והן לשוק העסקי, אבל אין להתעלם מכך שהשוק העיקרי שבו הוא שולט הוא תחום המשכנתאות.  וזהו אכן בנק המשכנתאות הגדול ביותר בארץ שההערכה היא שהוא שולט בכ- 40% מהשוק. הבנק פונה כאמור אל קהל יעד רחב מאוד, ולמעשה מוכן לשרת כמעט את כל סוגי הלקוחות, גם אם אינם לקוחות ישירים שלו.

שוני ברמת הריביות

אולם עדיין כאשר פונים לבנק זה לקבלת משכנתא מגלים כי רמת הריביות המוצגת ללקוחות יכולה להשתנות מלקוח ללקוח. כמובן שאם את פותחים חשבון בנק הרי שתזכו לקבל הטבות מיוחדות.

בין המסלולים השונים שמציע הבנק ללקוחות השונים ניתן למצוא משכנתא פנסיוני, משכנתא צמודה בריבית קבועה, משכנתא לא צמודה בריבית קבועה. בנוסף, ניתן להנות ממשכנתא לא צמודה בריבית משתנה על בסיס תשואת אג"ח או לחילופין משכנתא צמודה בריבית משתנה על בסיס תשואת אג"ח.

ישנם גם מסלולי משכנתא נוספים כמו משכנתא גשר או משכנתא בהחזר חודשי יורד, או החזר חודשי מופחת וכמובן יש משכנתא לא צמודה על בסיס ריבית הפריים או משכנתא צמודת מט"ח בריבית משתנא. כמובן שהבנק גם מציע שילוב של מסלולי ההצמדה השונים.

מומלץ לעבור על כל אחת מההצעות ולבדוק איזו מהם מתאימה להכנסתכם, אורח החיים שלכם וגודל המשפחה שלכם כרגע או זו שאתם מתכננים בעתיד. כל אלו יאפשרו לכם לבחור את המסלול הנכון ולהצליח לעמוד בתשלומי המשכנתא הללו. נכון להיום ניתן לבצע פעולות רבות באופן מקוון ודיגיטלי וכמעט ואין צורך להגיע אל סניפי הבנק השונים.

איך מתאימים את המשכנתא ליכולות הכלכליות?

אם יש משהו שחשוב מאוד לשים לב אליו כאשר חושבים לפנות אל משכנתא מזרחי טפחות, זה שכמו כל משכנתא אחרת, גם כאן צריך יהיה לשלם בכל חודש החזרים. משמעות הדברים היא שהנתון החשוב ביותר בלקיחת משכנתא הוא למעשה אותו החזר חודשי משכנתא. על כמה עומד החזר משכנתא סביר? ואיך תדעו בוודאות כמה אתם יכולים להחזיר בחודש? המשמעות של כל אותם מסלולי משכנתא היא בדיוק זו: לאפשר ללקוח לבחור את המסלול הנכון לו אישית. זה שאנשים אחרים יכולים להחזיר בחודש x כספים לבנק עבור המשכנתא זה נפלא, אך לא בטוח שזה גם מה שיתאים לכם באופן אישי. לכן חשוב מאוד לשים לב לעניין הזה. אתם אומנם רוצים לעשות ביטוח משכנתא טפחות ולקחת הלוואה כדי לקנות דירה, אך זה גם חייב להיות נוח.

ייעוץ וליווי צמוד – למה זה כל כך חשוב?

בעידן המודרני הרי כל אחד יכול לקרוא על מזרחי טפחות משכנתאות או על בנקים אחרים שמציעים משכנתא. כל אחד גם יכול לקרוא על מסלולי משכנתא שונים. עם זאת, בפועל, כדי לבחור את המסלול הנכון לכם, יש צורך להיעזר במומחים. לכן על ייעוץ משכנתאות מזרחי טפחות מאוד לא מומלץ לכם לוותר. מעבר לכך שבמסגרת אותו ייעוץ תוכלו לקבל מידע אודות מזרחי טפחות הטבות למצטרפים, תוכלו גם להבין מה נכון עבורכם.

בחירת הסניף המתאים לכם

עוד נתון שכדאי לקחת בחשבון, זה שכאשר מדברים על מזרחי טפחות סניפים, מדברים כמובן על פריסה ארצית. לכן, כבר כאשר אתם פונים אל מזרחי טפחות קביעת תור, כדאי שתדעו מה יכול להיות לכם יותר נוח. הסיבה לכך ברורה, שכן בהחלט יכול להיות שתצטרכו להגיע אל סניף הבנק שלכם יותר מפעם אחת בדרך למשכנתא. זה נכון בין אם אתם פונים אל בנק מזרחי עסקים ובין אם אתם פונים כלקוחות פרטיים שרוצים לקחת משכנתא. אומנם זה נכון שמדובר על ההלוואה הכי גדולה שתיקחו בחייכם וזה לא פשוט, אך מנגד, זו הדרך היחידה להבטיח שיהיה לכם נכס שרשום על שמכם בטאבו.

בנק מזרחי טפחות טלפון: *8860

אנא מלא את פרטיך לשם קבלת סיוע ומידע מנציג מומחה למשכנתאות

אנא מלא את פרטיך לשם קבלת סיוע ומידע מנציג מומחה למשכנתאות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לביטוח משכנתא

בשליחת הודעה אני מאשר שקראתי ואישרתי את תנאי השימוש ואני מאשר קבלת הצעות ודיוור.

אנא מלא את פרטיך לשם קבלת סיוע ומידע מנציג מומחה למשכנתאות

פנייתך התקבלה. יועץ משכנתאות יחזור אליך בהקדם.
רוצה לקבל הצעה משתלמת לביטוח משכנתא?

השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית
לביטוח משכנתא מסוכן או חברת ביטוח למשכנתאות